Tuesday, December 6, 2016

Բիթլզ - Eight Days A Week (հայերեն)

"Eight Days a Week"-ը Բիթլզի երգերից է, որը գրել են Մաքքարթնին և Լենոնը` հիմնված Փոլի յուրահատուկ գաղափարի վրա: Երգը առաջին անգամ թողարկվել է 1964 թվականի դեկտեմբերին Մեծ Բրիտանիայում Beatles for Sale ալբոմում: Իսկ Միացյալ Նահանգներում թողարկվել է 1965-ի փետրվարին: Այն 1965-ի մարտ ամսին երկու շաբաթ շարունակում էր մնալ առաջին հորիզոնականում: Երգը վերաթողարկվել է նաև 2000թ.-ին Բիթլզի համար մեկ հավաքածու ալբոմում: Այն ճանաչվել է 1965թ.ի լավագույն ութերորդ երգը:

Փոլ Մաքքարթնին այս երգի ոգեշնչումը ուղղում է ամենաքիչը երկու աղբյուրի: 1964-ին Փլեյբոյի մի հարցազրույցում Փոլը երգի վերնագրի գաղափարը վերագրում է Ռինգոյին:
Լինդա: Ռինգոն էլ է ասել “Շաբաթը ութ օր”:
Փոլ: Այո, նա ասել է, քանի որ նա գերլարված վարորդ է: ““Շաբաթը ութ օր”: Երբ մենք լսեցինք դա, ասացինք` Իրոք, Բինգո!
Ինչևէ, Փոլը երգի գաղափարը նաև ուղղում է մի իրական վարորդի, ով մի անգամ նրան տարել էր Լենոնի տուն` Վեյբրիջ:
-Սովորաբար ես ինքս եմ այնտեղ գնում, բայց այդ օրը վարորդը ինձ հասցրեց այնտեղ ու երբ հարցրի` ոնց է, -Օ~ ծանր աշխատելով, ասաց նա,- աշխատելով շաբաթը ութ օր:
2016-ին մի հարցազրույցի ժամանակ Ռինգո Սթարը շեշտեց, որ նա լսել է այդ խոսքը մի վարորդից, ով տանում էր իրեն Լենոնի տուն մինչ նրան արգելել էին մեքենա վարել:

Շաբաթը ութ օր

Օ~, ես քո սիրո կարիքը ունեմ, սիրունիկս,
Կարծում եմ` գիտես, որ ճիշտ եմ:
Հուսով եմ` իմ սիրո կարիքը ունես, սիրունիկս,
Այնպես, ինչպես դու ես ինձ պետք:
Մոտ արի, սիրիր ինձ,
Մոտ արի, սիրիր ինձ,
Դա ոչ այլ ինչ է, քան սեր, սիրունիկս:
Շաբաթը ութ օր:
Ամեն օր սիրում եմ քեզ,
Միշտ իմ մտքում,
Ինչ կարող եմ ասել քեզ`
Սիրում եմ ամեն վայրկյան:

Մոտ արի, սիրիր ինձ,
Մոտ արի, սիրիր ինձ,
Դա ոչ այլ ինչ է, քան սեր, սիրունիկս:
Շաբաթը ութ օր:
Շաբաթը ութ օր,
Սիրուււււււււմ եմ քեզ,
Շաբաթը ութ օր
Բավական չէ, որ ցույց տամ` պաշտում եմ:



No comments:

Post a Comment